MOZİLLA FİREFOX AÇILMIYOR


MOZİLLA FİREFOX AÇILMIYOR NASIL DÜZELTİLİR



Yaklaşık bir haftadır Firefox açılmıyordu. Basıyorum açılmıyor tıklıyorum olmuyor siliyorum yüklüyorum ses yok. Aygıt Yöneticisi bile Firefox 'dan habersiz. Başta anlamadım ve işim yoğun olduğu için Google Chrome u kullanmaya devam ettim. Daha sonra Google Chrome 'da sıkıntı yaratmaya başladı ve bir açılıp bir açılmamaya başladı. Sıra Opera 'a geldi. Opera 'ı yükledim. Şu dakikaya dek Opera kullanıyordum fakat: Mozilla Firefox bende alışkanlık yapmış bunu fark ettim. Nedendir bilmiyorum Mozilla Firefox 'a aşina olmuşum hatta ve hatta bu bir haftalık sürecte o kadar çok ihtiyaç duydum ki kendisine anlatamam. Bookmarklarım vs.. Hepsini diğer tarayıcılara taşımak istemediğimden sanırım bu Mozilla Firefox takıntım.

Herneyse bugün biraz araştırdım. Bir de ne göreyim! Herkes bu konuda muzdarip. Donanım siteleri bu konuda ufak tefek kesik bilgiler sunuyor. Fakat çoğu kişi işi çözbilmiş değil.

Ben kendimce bunu hallettim.

Nasıl mı ? İşte Böyle.

Sadece Mozilla Firefox 'un bu şekilde bir hata verseydi bunu anlayış ile karşılıyabiliriz. Fakat çoğu program zaman ile aynı sorunu yaşamaya başlıyor. Bunu ben makinama kurduğum yeni solucan avcıları veya Kayıt Defteri tezmiliyicilerine bağladım. ama Tam olarak size bunun açıklamasını yapamayacağım. Uzatmadan Mozilla Firefox 'u hayata döndürüş maceram..

1. Başlat > Denetim Masası > Program Ekle ve Kaldır - 'ı Açıyoruz.
Burada Mozilla ve Firefox kelimesi içeren her bileşeni itina ile kaldırıyoruz. Kaldırıken özelleştirmelerimi silme diye bir seçenek sunuyor bunu işaretleyip işaretlememek size kalmış. Temiz iş için bence işaretleyin.

2. Başlat > Arama - Sekmesine gelip burada Tüm dosyalar ve Belgeler 'den Mozilla ve Firefox kelimesini yazıp aratıyoruz.

Burada biraz sıkıntımız olucak. Sizde benim gibi eski yerimlerinizi ve farklı bilgilerini kaybetmek istemiyorsanız. C:Program Files> Mozilla Firefox dosyası altındaki kalan diğer dosyaları başka bir konuma yedeklemeniz. Öyle bir dosya yoksa zaten geçmiş olsun. Bir önceki seçenekde bunu size sormuştu Firefox ;)

3. Daha sonra Mozilla Firefox 'un eski bir sürümü olan 2.0.0.1 'ı İndiriyoruz..
Mozilla Firefox 2.0.0.1 INDIRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

4. İndirme bitti. Programımızı yükliyelim. Yükledikten sonra programı başlatalım. Burada bazı arakaşlar ile yollarımız ayrılabilir. Eğer program açılmadıysa size daha fazla yardımcı olamiyacağım. Teşekkür ederim.

5. Mozilla Firefox Açıldı !! :D Evet işte bu sonunda Firefox ile tekrar başbaşayız.

6. Şimdi sıra Mozilla Firefox 'umuzu son sürüme yükseltmekte. Mozilla 'nın üst menüsünden Yardım > Güncellemleri Tara - Seçeneğine Basıp Güncellememizi Yapıyoruz.

7. Herkese Temiz Surfler.

2 yorum:

  1. Çoğu sitede bu konu ile ilgili baya bir konu var fakat kimse açıklamıyor. Teşekkürler. teknik bilgi olmasada buda bir çözüm.

    YanıtlaSil
  2. Bir kere Mozilla yükledim çok güzeli çıktı. Şimdi o mozilla silindi. Nerden, hangisini yüklediğimi bilmiyorum? Yazıların Rengini deyişe biliyordum, YouTube`daki videoları yüklemek oluyordu.Not Eklentisi Yapa Biliyordum. O kaçıncı sürüm idi? Sanki 7.0.1 idi. Ama emin değilim. Çünkü Hangisini Yükledim Bulamadım.
    Yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil